Hola sóc Tamara

Sóc Tamara, tinc deu anys i vaig al col·legi Enric Valor

M’agrada jugar a futbol, també a bote botero i a bàsquet.

Adéu, besets.

Tamara

7 comentaris (+add yours?)

  1. evannaag
    maig 04, 2010 @ 18:45:07

    El vídeo és xulíssim!
    jajajajajajaja
    Messi
    jajajajajajaja
    Un petó de la teua amiga Ana

    Resposta

  2. evannaag
    maig 10, 2010 @ 19:28:30

    Per què no entres quasi mai al blog?
    ANA

    Resposta

  3. evllucia
    maig 25, 2010 @ 19:16:55

    HOLA TAMARA, què tal guapetona?
    Visca el Barça!!! =( =( =)

    Resposta

  4. mariaurios
    maig 28, 2010 @ 20:54:00

    Hola Tamara… saps què? Demà vaig al cole.

    Resposta

  5. evmariapau
    juny 03, 2010 @ 13:09:09

    M’agrada el vídeo del BARÇA
    Maria Paz

    Resposta

  6. evpaula
    juny 14, 2010 @ 14:33:18

    Què guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii és el teu vídeo!!!!!!!!!!!!!

    Resposta

Deixa un comentari

