Hola, sóc Andrea

Hola, sóc Andrea, vaig al col·legi Enric Valor.

La meua professora és molt simpàtica i els meus companys també.

La meua millor amiga és Júlia.

M’agrada fer gimnàstica i també m’agrada la plàstica.

En aquesta foto estic disfressada de xica del futur.

Adéu, dos besets a tots.

Andrea.

3 comentaris (+add yours?)

  1. Maria Paz
    març 30, 2010 @ 19:25:54

    Què graciosa la perruca!

    Resposta

  2. evannaag
    abr. 28, 2010 @ 20:06:48

    La teua disfressa està xuli.
    És bonica i et senta molt bé.

    Un petó
    Ana

    Resposta

  3. evannaag
    maig 08, 2010 @ 21:14:56

    A mi també m’agrada fer plàstica, i també tutoria.
    jajajajaujajajajajajajajaujajajajajajauajjajaja jajajajajhajajajajaja jajajajajajajajajaja…

    Un petó Ana

    Resposta

Deixa un comentari

