Salutacions d’Helena

Hola, sóc Helena, vaig a fer 10 anys. Vaig  nàixer l’any 2000.

M’encanten els gossos i tots els animals, per això tinc un hàmster que es diu Chipi i una cobaia que es diu Lino.

S’em dóna bé la música i la plàstica.

I m’agrada fer esport com per exemple el ping-pong i el tennis.

Helena

Anuncis

8 comentaris (+add yours?)

  1. Maria Paz
    març 14, 2010 @ 18:31:19

    Què bonic està el hàmster ballant!

    Resposta

  2. evtamara
    març 26, 2010 @ 16:57:15

    HOLA Helena, sóc Tamara. El teu hàmster és molt graciós i divertit. Bé, me’n vaig. Adéuuuuu!!!!!!!!!!!!!

    Resposta

  3. evannaag
    març 29, 2010 @ 18:39:39

    Helena estàs molt guapa en la foto.
    Ana

    Resposta

  4. evannaag
    abr. 30, 2010 @ 15:48:40

    El teu hàmster és preciós i fa molta gràcia.
    jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja

    La teua amiga Ana

    Resposta

  5. evannaag
    maig 08, 2010 @ 21:25:14

    Helena t’agrada Patito Feo?
    A mi un poquet, i a tu?

    Ana

    Resposta

  6. guillermoribera
    maig 19, 2010 @ 11:05:21

    Helena sóc Guillermo, del col·legi Eugeni d’Ors d’Elx
    Podem ser amics?

    Resposta

  7. mariaurios
    ag. 01, 2010 @ 16:36:34

    Helena hui estic en Alacant però he baixat a la piscina i no estaves.
    Adéu

    Resposta

  8. evannaag
    ag. 28, 2010 @ 13:03:55

    Helena, t’han agradat les festes? A mi sí, i a tu?

    Un petó de la teua amiga Ana

    Resposta

Deixa un comentari

