Sóc Silvia

Em diuen Silvia i tinc 10 anys.

Vaig al col·legi Enric Valor.

Tinc una tortuga que es diu Terminator.

Vaig a una escola de gimnàstica i m’agrada molt.

Que passeu un bon dia.

Adéu.

Silvia

Anuncis

9 comentaris (+add yours?)

  1. mariaurios
    març 14, 2010 @ 15:04:38

    Hola, sóc la teva amiga Maria, què tal?
    Jo bé… El proper dimarts no a l’altre comencem natació… Que bé 🙂
    Maria***

    Resposta

  2. evannaag
    març 26, 2010 @ 16:57:29

    Com estàs? Espere que et recuperes. Quan vas a vindre?
    Ana

    Resposta

  3. evannaag
    març 29, 2010 @ 18:42:48

    Silvia estàs molt guapa en la foto, i la nina és molt graciosa.
    La teua amiga Ana

    Resposta

  4. monica
    març 31, 2010 @ 17:31:15

    Ana té molta raó, la nina és molt graciosa. Pero m’agradava més la tortuga.

    Adeuuuu! SILVIA
    MÓNICA

    Resposta

  5. evannaag
    maig 08, 2010 @ 21:34:31

    Saps, des de que he arribat a casa de la meua tia que s’han vingut Carla i Ainara no han parat de contar acudits avorrits, i els està contant Carla. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
    No paren! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
    Un petó, Ana

    Resposta

  6. mariaurios
    maig 24, 2010 @ 19:38:54

    Hola, no te cauen bé les teues cosines? A mi sí que em cauen bé, són molt simpàtiques!!!!:) 🙂 🙂 XDD

    Resposta

  7. mariaurios
    ag. 01, 2010 @ 16:38:01

    A mi em passa igual, però Keko és major que jo.

    Resposta

Deixa un comentari

