Hola, sóc Samuel del col·legi Enric Valor

Tinc 9 anys i cumpliré 10 el dia deu de juny.

M’agrada el futbol, basquet, ping·pong…

També m’agrada jugar a la DS, a la Wii i a l’ordinador.

El dia vint-i-sis de febrer la meua classe i jo ens vam anar al castell de Santa Bàrbara i el guia ens va ensenyar moltes coses.

Adéu, fins prompte!

Samuel

Anuncis

4 comentaris (+add yours?)

  1. evemilidlpc
    març 26, 2010 @ 16:46:47

    Hola Samuel, a mi també m’agrada jugar a la ds però m’agrada més la psp i la wii.
    Adéu.
    Emilio

    Resposta

  2. evannaag
    abr. 28, 2010 @ 20:24:45

    Samuel, a mi també m’agrada jugar a la ds, a l’ordinador, a la wii i al futbol.
    És divertit!
    jajaja

    Adéu
    Ana

    Resposta

  3. mariaurios
    maig 24, 2010 @ 19:36:51

    A mi també m’agrada jugar a tooooootes eixes coses!!!! Adéu
    Maria 🙂

    Resposta

Deixa un comentari

