Hola, em diuen Juanki

Sóc un xiquet de quasi 10 anys.

Vaig al col·legi Enric Valor d’Alacant.

Sóc del millor equip del món: el BARÇA.

Vaig a 4t PIL, i la meua afició és el futbol.

Tinc un muntó d’amics i alguns són: Gabri, Emili, Jacob, Silvia, Maria, Helena i més.

També tinc la cosina més bonica del món, que es diu Marta, i una altra que és molt simpàtica.

M’agrada el big mac.

Juanki

9 comentaris (+add yours?)

  1. emili
    març 09, 2010 @ 19:32:07

    Hola Juanki!
    El meu equip de futbol també és el Barça i els meus jugadors favorits són Messi i Ibrahimovic. I el teus?

    Resposta

    • evjuanki
      març 13, 2010 @ 11:03:12

      Emilio, sóc Juanki. Els meus jugadors favorits són: Iniesta, Xavi, Messi, Pique i Cesc Fàbregas. Cesc Fàbregas no és del Barça, però m’agrada molt. Salutacions. VISCA EL BARÇA!

      Resposta

  2. mariaurios
    març 13, 2010 @ 14:24:21

    Si, el millor equip és el Barça, sense dubte!!!
    Maria 🙂

    Resposta

    • evjuanki
      març 27, 2010 @ 10:19:11

      Ahí estem Maria. EL MILLOR EQUIP DEL MÓN
      ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡EL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Resposta

  3. evgabrielf
    març 27, 2010 @ 08:25:25

    Juanki m’he equivocat, no tinc huit anys, tinc nou.

    Resposta

  4. Samuel
    març 28, 2010 @ 19:54:38

    Hola Joan Carles, sóc Samuel. Jo no sóc del BARÇA, jo sóc del MADRID. Adéu, fins prompte.

    Resposta

  5. evannaag
    abr. 28, 2010 @ 20:30:22

    Joan Carles jugues molt bé a futbol.
    Visca el BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
    El millor equip, eeeeeeeh?

    Adéu
    Ana

    Resposta

  6. adrianmorenoadan
    maig 19, 2010 @ 11:08:11

    HOLA sóc Adrian del col·legi Eugeni d’Ors d’Elx.
    A mi també m’agrada el Barça.

    Resposta

  7. mariaurios
    maig 24, 2010 @ 19:42:12

    Hola Adrian, per què encara només has escrit tu??
    Adéu…. ah i sóc Maria i a mi també m’agrada el Barça!!!!!:)

    Resposta

Deixa un comentari

