Hola, sóc Aida

Hola, sóc Aida, del col·legi Enric Valor d’Alacant.

M’agrada molt el futbol, plàstica, tutoria, educació física,  jugar a la wii, vore la tele i jugar a l’ordinador.

Tinc 9 anys i en setembre cumpliré 10.

I tinc un gat, un gos i un pardalet.

Tinc una amiga que viu a Elx i l’any passat vaig anar al Betlem de Bancaixa.

He anat moltes vegades a vore la dama d’Elx.

El meu esport favorit és la natació.

Tinc una germana que va a l’institut Jorge Juan a primer de batxillerat.

ADÉU, FINS PROMPTE.

Aida

6 comentaris (+add yours?)

  1. lucia garcia infantes
    març 24, 2010 @ 19:19:22

    Hola Aida te dic que tu vas al 3r grup de natació. Jajajajjjja. Uns besets. Adéu guapa.

    Resposta

  2. monica
    març 31, 2010 @ 17:35:20

    Aida, la xiqueta que t’ha posat Carme se pareix a tu.
    Mónica

    Resposta

  3. evannaag
    abr. 28, 2010 @ 20:43:39

    El que diu Mònica és veritat, et pareixes.
    jajajaja

    Un petó
    Ana

    Resposta

  4. mariaurios
    maig 03, 2010 @ 20:04:11

    Hola Aida!!!
    Per què no has vingut hui al cole?
    Recorda’t, demà natació!!!:)
    Un petó!!!

    Resposta

  5. evannaag
    maig 08, 2010 @ 21:40:38

    Aida, com te va la cama?
    Te fa mal encara?
    Un petó, Ana

    Resposta

  6. mariaurios
    maig 24, 2010 @ 19:40:15

    Que bé demà natacióooooo!!!!:) Adéu. Maria

    Resposta

Deixa un comentari

