Hola, sóc Jacob de l’Enric Valor

Hola, sóc Jacob del col·legi Enric Valor d’Alacant.

Tinc quasi 10 anys, els cumplix el 14 de març.  M’agrada jugar a basquet, futbol, tenis, ping-pong…

Tinc cosins a Elx, que tenen més de 20 anys.

L’última vegada que vaig estar a Elx vaig vore l’entrada del Cantó.

També m’agrada anar al MUPE.

La setmana passada vaig anar a esquiar.

Adéu, fins altra

Jacob

11 comentaris (+add yours?)

  1. evhelena
    març 13, 2010 @ 13:56:43

    Hola, sóc Helena, feliç aniversari, espere que ho passes molt bé i que et regalen moltes coses. I una pregunta: què vols que et regale?

    Resposta

  2. evsilvia
    març 14, 2010 @ 11:03:04

    Que t’ho passes molt bé el dia del teu aniversari!

    Resposta

  3. mariaurios
    març 14, 2010 @ 14:27:37

    Si, et dic el mateix FELICITATS!!! 🙂

    Resposta

  4. evannaag
    abr. 28, 2010 @ 20:41:11

    FELICITATS
    ¿Has acabat els deures d’anglés ?
    Jo sí els he acabat. I tu?
    Ana

    Resposta

  5. mariaurios
    maig 03, 2010 @ 20:05:26

    Jo vaig a francés però… fins demà!!! 🙂
    Maria

    Resposta

  6. evannaag
    maig 04, 2010 @ 18:58:48

    Saps si el bebé de la teua mare va a ser xica o xic?
    Ana

    Resposta

  7. mariaurios
    maig 06, 2010 @ 19:54:10

    Té raó Ana. Quin nom li posaries si fora xica?, i xic?

    Resposta

  8. mariaurios
    juny 16, 2010 @ 14:37:18

    Però una cosa, Riki es va cridar al final?
    🙂 🙂 🙂 🙂 :/

    Resposta

Deixa un comentari

